domingo, 10 de marzo de 2019

PERFORMANCE 2

04-03-2019

Gaur astelehena, beste bi performance prestatu dituzte. Honako hauek Illich-en beste testu batean oinarrita zeuden. Lehenengo taldean, bi ilaratan banatu digu, eta esaldi batzuk esaten zituzten, guk memorizatu behar genituenak, eta gero beraiei esan behar genituen. Esaldia txarto esanez gero, ilaretatik botatzen zintuzten, eta ezin zenuen berriz saiatu.

Honekin adierazi nahi zuten ideia zen, hezkuntza batzuetan bideratzen digula guztiok berdina pentsatzera eta egitera, eta atal bat ezberdin esaten baduzu, hori okerra izango zela.

Bigarren performancean galdera pertsonalak egiten ziguten (Zein zen  gure janari gustokoena, gure kirola...) Pertsona orok gustu ezberdinak ditugu, eta guztiok esaterakoan txarto zegoela adierazten ziguten, eta hainbat aldiz eginez gero bilatzen zutena zen guztiok erantzun berdina izatea, guztiok alienatzeko eta libre pentsatzen ez usteko.

Performance honetan borobil bateak jarri ziguten eta ikasi genuen, saiatu behar garela besteongan influentzia ez izatera, pertsona ezberdinak gara sentitzen eta pentsatzen dugu ezberdin eta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PORTAFOLIO

Didaktika kontzeptua zer den azaltzea oso zaila da, nahiz eta kontzeptuaren definizio zehatza, irakaskuntza-teknikak eta metodoak aztertzen ...